جدیدترین اخبار بازی

جدیدترین اخبار درباره بازی پلی استیشن، ایکس باکس و کامپیوتر

جدیدترین اخبار بازی

جدیدترین اخبار درباره بازی پلی استیشن، ایکس باکس و کامپیوتر

  • ۰
  • ۰

اگر قصد دارید تحولی اساسی در دکوراسیون داخلی منزل خود ایجاد کنید، تغییر و بازسازی سرویس بهداشتی گزینه بسیار مناسبی است. برای داشتن سرویس بهداشتی لوکس و مدرن باید طراحی زیبا و دقیقی برای این بخش از فضای خانه در نظر بگیرید. چیدمان و نوع قرار گرفتن هر وسیله باید متناسب با ابعاد سرویس بهداشتی به گونه‌ای باشد که رفت و آمد به آن به راحتی صورت گیرد. همچنین از بهترین، زیباترین و با کیفیت‌ترین شیرآلات، روشویی و کاشی استفاده کرد.

شاید این سوال برای شما پیش آمده که چطور با صرف کمترین هزینه می‌توان یک سرویس بهداشتی لوکس و لاکچری داشته باشیم؟ در این مقاله ۱۰ ترفند ساده و کاربردی برای طراحی سرویس بهداشتی لوکس و مدرن را به شما آموزش می‌دهیم. پس تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

۱۰ ترفند ساده برای طراحی یک سرویس بهداشتی لوکس و مدرن

لازم نیست برای داشتن یک سرویس بهداشتی لوکس و زیبا، وقت و هزینه زیادی صرف کرده و تمام قسمت‌های سرویس را تغییر دهید. بلکه با استفاده از این ترفندها و تغییرات کوچک اما اساسی می‌توانید سرویس بهداشتی مدرن داشته باشید:

  1. استفاده از دوش‌های دیجیتال و یا توکار در طراحی سرویس بهداشتی لوکس

خوشبختانه انواع متنوعی از دوش‌های دیجیتال، محصولات سردوش و علم دوش با قیمت‌های مختلف و متناسب با هر بودجه‌ای در بازار وجود دارند. استفاده از دوش‌های توکار، ظاهر حمام شما را به طرز باور نکردنی مجلل و خاص نشان می‌دهد.

  1. خرید وان یا کابین دوش لوکس

برای ایجاد بیشترین تغییر در دکوراسیون داخلی حمام کافیست برای خرید یک وان بسیار لوکس و یا یک کابین دوش زیبا اقدام کنید. زیرا وان یا کابین دوش لوکس به حمام شما ظاهری امروزی و مجلل می‌دهد. برای خرید وان، وان جکوزی را به شما توصیه می‌کنیم. زیرا انواع وان جکوزی با اندازه‌ها و قیمت‌های مختلف در بازار وجود دارند که علاوه بر ظاهر شیک و مدرن، در کاهش دردهای عضلانی و رفع گرفتگی‌های بدن کاربردی هستند.

  1. انتخاب پوشش مناسب برای دیوار و زمین یک سرویس بهداشتی لاکچری

معمولا برای پوشش سطح دیوار و کفپوش سرویس بهداشتی لوکس و مدرن از انواع سرامیک و کاشی استفاده می‌کنند. در دکوراسیون داخلی مدرن از انواع سرامیک و کاشی طرح‌دار، ساده و یا رنگارنگ استفاده می‌کنند که به سلیقه شما بستگی دارد. همچنین طرح‌های برجسته و سه بعدی زیبا و خیره‌کننده‌ای در بازار وجود دارند که سرویس بهداشتی شما را بزرگ‌تر و شیک‌تر نشان می‌دهند.

باید سطح کاشی یا سرامیک‌های پوشش سرویس بهداشتی، صاف و صیقلی بوده و به راحتی تمیز و پاکیزه شود. برای تعویض سرامیک‌های سرویس بهداشتی، رفع نم ساختمان و اطلاع از قیمت رفع نم دیوار از کارشناسان و متخصصین ما کمک بگیرید. زیرا کاشی و سرامیکی که انتخاب می‌کنید باید در برابر ضربه، رطوبت و تغییرات حرارتی مقاوم باشد. همچنین از انتخاب طرح‌های شلوغ بپرهیزید و به سراغ طرح‌هایی بروید که فضای سرویس بهداشتی را بزرگ‌تر نشان دهد.

  1. استفاده از گل‌های طبیعی در طراحی سرویس بهداشتی مدرن

گل‌های طبیعی تاثیر زیادی بر روی دکوراسیون سرویس بهداشتی می‌گذارند. استفاده از گلدان‌ها و گل‌های طبیعی علاوه بر ایجاد ظاهری زیبا، هوا را مطبوع و خوش‌عطر می‌کنند. برای مشاهده ایده های بیشتر این مطلب را مطالعه کنید. 

  1. تغییر کابینت روشویی برای داشتن یک سرویس بهداشتی لاکچری

کابینت زیر روشویی این امکان را به شما می‌دهد تا لوازم مورد نیاز مانند حوله، صابون، شامپو و ... را درون آن قرار دهید. کابینت زیر روشویی در رنگها، اندازه‌ها و جنس‌های مختلف در بازار وجود دارند. شما می‌توانید با توجه به بودجه و مدل روشویی سرویس بهداشتی خود، کابینت زیر روشویی را تغییر داده وبا صرف هزینه کمی یک سرویس بهداشتی لوکس و زیبا داشته باشید.

  1. انتخاب شیرآلات مدرن برای لوکس‌ترین سرویس بهداشتی

 

برای داشتن شیک‌ترین مدل سرویس بهداشتی لازم است تا شیرآلات حمام و شیرآلات روشویی را تعویض کنید. بهتر است برای خرید شیرآلاتی مدرن مانند شیرآلات حمام توکار علاوه بر ظاهر به کاربرد و سایر المان‌های سرویس بهداشتی نیز توجه داشته باشید. گاهی تعویض و انتخاب شیرآلات لوکس نسبت به بازسازی کلی حمام مقرون به صرفه‌تر است. می‌توانید برای تعمیر و یا لوله‌کشی ساختمان و سرویس بهداشتی خود از لوله‌کش سیار متخصص در این زمینه، با صرف هزینه کمتر استفاده کنید.

  1. نورپردازی استاندارد در طراحی یک دستشویی شیک

امروزه از مهمترین موارد در دکوراسیون داخلی جدید برای داشتن یک سرویس بهداشتی شیک، استفاده از نورپردازی مناسب است. نورپردازی زیبایی سرویس بهداشتی شما را چند برابر می‌کند. همچنین نورپردازی باید مطابق کاربرد آن صورت بگیرد. به عنوان مثال در قسمتی از سرویس بهداشتی که اصلاح صورت می‌گیرد باید از نور کافی برخوردار باشد اما دیگر بخش‌های سرویس با داشتن نوری ملایم و آرام‌بخش، فضایی رؤیایی را به وجود می‌آورند.

  1. نصب فلاش تانک توکار و بهینه سازی فضا در طراحی یک سرویس بهداشتی لوکس و مدرن

از دیگر موارد لازم برای داشتن یک سرویس بهداشتی لاکچری، نصب فلاش تانک توکار است. این نوع فلاش تانک برای هر دو نوع  توآلت ایرانی و فرنگی کاربرد دارد. همچنین فلاش تانک توکار فضای کمی را اشغال کرده و موجب بهینه‌سازی فضای سرویس بهداشتی می‌شود.

  1. استفاده از اکسسوری‌ها در سرویس بهداشتی لوکس

انتخاب اکسسوری‌های سرویس بهداشتی به دکوراسیون کلی سرویس بهداشتی و سلیقه شما بستگی دارد. برخی از اکسسوری‌های سرویس بهداشتی عبارتند از: آینه، حوله و جاحوله‌ای، ست جاصابونی و جای مایع دستشویی، خوشبوکننده، قفسه، سبد، شمع‌های کوچک و بزرگ، لامپ‌های خاص و لامپ LED و ... . می‌توانید با توجه به فضا و سلیقه خود هر کدام از این اکسسوری‌ها را اضافه یا کم کنید.

  1. استفاده از تابلوهای نقاشی در دستشویی شیک

شاید استفاده از تابلو نقاشی و اثر هنری در طراحی سرویس بهداشتی لاکچری منطقی به نظر نرسد. اما در قوانین امروزی مد، استفاده از یک تابلوی هنری در سرویس بهداشتی، آن را زیباتر و لاکچری‌تر نشان می‌دهد.  

بهترین تاسیسات سرویس بهداشتی

 تغییرات در سیستم‌های اساسی سرویس بهداشتی مانند تغییر سیستم آب و فاضلاب، سیستم گرمایشی، سیستم لوله‌کشی و ..می‌توانند هزینه‌بر باشند. بنابراین شما می‌توانید با تغییرات کوچک اما اساسی مانند تعویض کاسه روشویی، تعویض شیرآلات، رفع نم دیوار و تعویض کفپوش سرویس بهداشتی و ... دستشویی شیک و سرویس بهداشتی مدرن و زیبایی داشته باشید. اما به یاد داشته باشید مهم‌ترین نکته در طراحی سرویس بهداشتی لوکس و مدرن، به کارگیری تاسیسات سالم و مناسب است. پس حتما قبل از تغییرات کوچک و بزرگ در سرویس بهداشتی خود از متخصصین و کارشناسان در این زمینه کمک بگیرید تا یک سرویس بهداشتی لوکس و زیبا با کمترین هزینه داشته باشید.

سخن پایانی

همانطور که در مطالب این مقاله ذکر شد عناصر، ترفندها، چینش و انتخاب‌های صحیح نقش به سزایی در طراحی یک سرویس بهداشتی لوکس و مدرن دارند. بنابراین با الهام گرفتن از این ترفندها و رعایت نکات بیان شده می‌توانید به دیزاین سرویس بهداشتی لاکچری مورد نظر خود  با صرف کمترین هزینه بپردازید

  • ۰۱/۰۳/۲۹
  • austin wardy

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی